Funktionen des literarischen Lesens zwischen Abitur und Studium [Abstract] |
HTML
PDF ||
FULLTEXT
|
Christian Dawidowski |
|
Imaginative Didacticism: Emotion, Individuality, and the Function of Trivialliteratur around 1800 [Abstract] |
HTML
PDF ||
FULLTEXT
|
Sarah Vandegrift Eldridge |
|
Diskurs-Konstruktionen als mentale Raumkonstruktionen. Zur emotiven Funktion von Literatur aus der Perspektive kognitionslinguistischer Theoriebildungen [Abstract] |
HTML
PDF ||
FULLTEXT
|
Katharina Mucha |
|
Exploring Narratives’ Powers of Emotional Persuasion through Character Involvement: A Working Heuristic [Abstract] |
HTML
PDF ||
FULLTEXT
|
Christine Lehnen |
|
Lässt sich literarischer Wandel erklären? Struktur, Gültigkeitsbedingungen und Reichweite verschiedener Erklärungstypen in der Literaturgeschichtsschreibung [Abstract] |
HTML
PDF ||
FULLTEXT
|
Benjamin Gittel |
|
Beyond the Postcolonial, but Why Exactly? Ten Steps towards a New Enthusiasm for Postcolonial Studies [Abstract] |
HTML
PDF ||
FULLTEXT
|
Kaisa Ilmonen |
|
Editing a Discourse, Not a Text: Meta-Methodological Remarks on an Editorial Endeavour [Abstract] |
HTML
PDF ||
FULLTEXT
|
Annika Rockenberger |
|